مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-18اقتصادي

نصب 700 دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس زنجان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید فرایند توزیع و نصب رایگان بیش از 700 دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 500 پرلاتور، 60 عدد شیر پدالی، 200 عدد شیر تک آب، 10 دستگاه شیر اهرمی آبدارخانه و 20 دستگاه فلاش تانک دو زمانه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح مدارس استان نصب و راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این طرح با هدف کاهش مصرف آب در مدارس استان تا 50 درصد اجرا شده و به مرور به تعداد مدارس افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: توجه به اهمیت نقش مدیریت مصرف آب به عنوان بخشی از مدیریت تقاضا، استفاده از تجهیزات و لوازم کاهنده مصرف می تواند یک اقدام اساسی در راستای بهینه سازی مصرف آب باشد.

جزء قاسمی بیان کرد: ابزارهای کاهنده مصرف با مکانیسم خاص خود مثل مخلوط کردن آب با هوا، کاهش فشار و پودر کردن آب، می توانند بین 20 تا 40 درصد مصرف آب در بخش مدارس را کاهش دهند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه تعویض کنتور خراب مشترکان نیز گفت: یکی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در راستای کاهش آب بدون درآمد، تعویض کنتورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 700 دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس زنجان

نصب 700 دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس زنجان