مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-27سياسي

نخبگان مازندران در بیش از 50 بسته حمایت می شوند


رییس بنیاد ملی نخبگان مازندران گفت: : بنیاد ملی نخبگان از مستعدان و نخبگان حمایت می کند که نحوه حمایت هم در قالب بیش از 50 بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد آزادبخت رییس بنیاد ملی نخبگان مازندران به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان از مستعدان و نخبگان حمایت می کند که نحوه حمایت هم در قالب بیش از 50 بسته است.

وی با بیان اینکه در بنیاد ملی نخبگان ما عضو نداریم بلکه افراد برگزیده می شوند،گفت: نکته مهم این است تنها متولی قانونی نخبگان، بنیاد ملی نخبگان است که هر گروه، مجمع یا انجمن زمانی نخبه محسوب می شود که برگزیده یکی از این 50 بسته باشد.

رییس بنیاد ملی نخبگان مازندران اضافه کرد: یکی از این بسته ها برای ما مهم بوده تحت عنوان بورسیه صنعتی است که دانشجویان مستعد هم نوورود و هم دانشجویان قبلی در یک واحد اقتصادی مثل کارخانه یا شرکت صنعتی بورسیه می شوند.

آزادبخت با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان 80 دانشجو را بورسیه صنعتی می کند، تصریح کرد: بسته دیگر طرح شهید احمدی روشن است که در قالب یک استاد به همراه 4 تا 10 دانشجو یک هسته ای را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: در سال 1401 تاکنون 20 استاد برگزیده و 102 دانشجوی برگزیده در قالب طرح شهید احمدی روشن داریم که توانمندی دانشجویان را درپی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان مازندران در بیش از 50 بسته حمایت می شوند

نخبگان مازندران در بیش از 50 بسته حمایت می شوند