مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-31اقتصادي

تصفیه 23 میلیون لیتر فاضلاب شهری در گرگان / نیاز آبی پتروشیمی گلستان تامین می شود


ابوالفضل رحیمی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای تکمیل شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر 450 هزار نفر گرگان به حدود 450 کیلومتر شبکه جمع اوری در شهر نیاز داریم که 320 کیلومتر آن احداث و 160 کیلومتر .

- سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: تاسیسات تصفیه خانه شهر 450 هزار نفری گرگان روزانه 23 میلیون لیتر پساب تصفیه شده تولید می کند که با توسعه شبکه جمع آوری امکان تامین نیاز آبی طرح کلان پتروشیمی گلستان از محل آب های نامتعارف میسر می شود.

ابوالفضل رحیمی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای تکمیل شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر 450 هزار نفر گرگان به حدود 450 کیلومتر شبکه جمع اوری در شهر نیاز داریم که 320 کیلومتر آن احداث و 160 کیلومتر به تاسیسات تصفیه خانه گرگان متصل است.

وی گفت: از سال 93  تاکنون حدود یک سوم شهر به این شبکه متصل هستند که برای توسعه آن در سفر اول ریاست جمهوری حدود 60 میلیارد تومان پیش بینی شده است که چند پیمانکار دررحال اجرای پروژه هستند.

رحیمی ادامه داد: ظرفیت اسمی تاسیسات فعلی تصفیه خانه گرگان حدود 30 میلیون لیتر در روز است که در حال حاضر 22 میلیون لیتر خروجی از این مرکز ثبت شده است و تلاش داریم تا این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه 23 میلیون لیتر فاضلاب شهری در گرگان / نیاز آبی پتروشیمی گلستان تامین می شود

تصفیه 23 میلیون لیتر فاضلاب شهری در گرگان / نیاز آبی پتروشیمی گلستان تامین می شود