مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:212023-09-14اجتماعي

جمع آوری یک هزار تن زباله و پسماند از شهرستان مهران


جلال محمدی شهردار مهران، ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تاکنون یک هزار تن زباله و پسماند از داخل شهر مهران و پارکنیگ بزرگ اربعین جمع آوری شده است که 80 درصد آن پسماند های قابل بازیافت و 20 درصد آن را زباله های دورریز تشکیل داده است.

  وی افزود: پس از جمع آوری زباله های باقیمانده از زائران اربعین، زباله های دورریز از پسماند های قابل بازیافت تفکیک و به سایت اصلی دفع زباله در خارج از شهر مهران منتقل می شود.

  شهردار مهران یاد آور شد: پاکسازی و شست و شوی محدوده پل زائر، پایانه مرزی شهید سلیمانی و پایانه مسافربری برکت، بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای با استفاده از ادوات و ماشین آلات شهرداری مهران است که نظافت پارکینگ بزرگ اربعین نیز به طور کامل به پایان رسید.

  وی یادآور شد: باتوجه به اینکه نیروی انسانی شهرداری مهران جوابگوی حجم نظافت شهر مهران نبود، از 25 نفر کارگر روزمزد برای نظافت و پاکسازی شهر استفاده شد.

  محمدی با اشاره به اینکه یک روز پس از اربعین کار نظافت و پاکسازی شهر مهران آغاز شد، اظهار کرد: پاکسازی معابر، کوچه ها و جداول تمام مناطق شهر مهران از زباله و پسماند تا فردا تمام می شود و هم اکنون بخش عمده ای از شهر پاکسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری یک هزار تن زباله و پسماند از شهرستان مهران

جمع آوری یک هزار تن زباله و پسماند از شهرستان مهران