مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-10اقتصادي

500 بازرس نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی را برعهده دارند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: دست کم 500 بازرس و ناظر از 14 مجموعه نظارتی در دهه پایانی ماه صفر نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا رمضانی اظهار کرد: این ناظران از مجموعه های نظارتی دستگاه هایی مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف مشهد، اداره غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و بهداشت محیط گرد هم آمده و در چهار قرارگاه نظارتی حلقه اطراف حرم حضور دارند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد ادامه داد: این حلقه یا رینگ میدان توحید تا پایانه امام رضا (ع)، چهارراه برق و میدان عدالت را شامل شده و واحدهای صنفی گرداگرد حرم مطهر رضوی را در بر می گیرد.

وی گفت: مسؤولیت 2 قرارگاه نظارتی واقع در هتل امیر ابتدای خیابان بهجت و ساختمان فرهنگی شهرداری بین طبرسی 18 و 20 با اصناف بوده و جهاد کشاورزی نیز مسؤولیت اصلی در سومین قرارگاه واقع در هتل حیات شرق ابتدای خیابان شارستان را عهده دار است.

رمضانی افزود: سازمان صمت مسئولیت چهارمین قرارگاه نظارتی واقع در چهارراه دانش شرقی، نبش شهید حنایی یک را عهده دار خواهد بود و علاوه بر این چهار قرارگاه، پایگاه بسیج شهید امانی واقع در هتل روتانا نیز با چهار قرارگاه یاد شده همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 بازرس نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی را برعهده دارند

500 بازرس نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی را برعهده دارند