مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-09دانش

ممنوعیت پوشش اسلامی در فرانسه تکه ای از پازل نقشه شوم دین زدایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ممنوعیت استفاده از عبای اسلامی در فرانسه را محکوم و تاکید کرد: - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ممنوعیت استفاده از عبای اسلامی در فرانسه را محکوم و تاکید کرد: این اقدام وقیحانه و شیطانی، تکه پازلی از نقشه شوم دین زدایی بوده که حاکی از وحشت دولت های اروپایی از نفوذ نور اسلام در دل های مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ممنوعیت استفاده از عبای اسلامی در فرانسه را محکوم و تاکید کرد: این اقدام وقیحانه و شیطانی، تکه پازلی از نقشه شوم دین زدایی بوده که حاکی از وحشت دولت های اروپایی از نفوذ نور اسلام در دل های مردم است.

  وزیر آموزش و پرورش فرانسه گابریل آتال روز یکشنبه اعلام کرد که دانش آموزان دختر از پوشیدن عبا (ردای تمام قد گشادی که برخی زنان مسلمان از آن استفاده می کنند) در مدارس دولتی این کشور منع خواهند شد.

به گفته او، این قانون به محض شروع سال تحصیلی جدید در چهارم سپتامبر اعمال خواهد شد.

    متن کامل بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به شرح ذیل است:  توهین و هتاکی به مقدسات و ارزش های انسانی در حکومت اسلام ستیز فرانسه به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پوشش اسلامی در فرانسه تکه ای از پازل نقشه شوم دین زدایی است

ممنوعیت پوشش اسلامی در فرانسه تکه ای از پازل نقشه شوم دین زدایی است