مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 05:302023-09-06فرهنگي

زمزمه های شاعر آیینی همزمان با اربعین حسینی


فضا اربعینی ست، دلش روانه شده، زیر لب شعری که خود سروده را زمزمه می کند، کتاب شعرش در وصف اهل بیت(ع) با عنوان قنبر غمبر درست در مقابل چشمانش قرار دارد، - خبرگزاری فارس مازندران _ زری طاهری پرکوهی این روزها که عطر اربعین حسینی به مشام می رسد سیل حضور واقعی و مجازی عشاق همه چیز را در هم ریخته، شعری را زیر لب زمزمه می کند، یک چندبیتی، سروده خودش؛  ساک خودم را جمع کردم سمت مهران،  شد خاکِ عالم بر سرم، تأخیر افتاد خیلی دو دوتا چارتا کردم چه بد شد کربُبلای مادرم تأخیر افتاد خیلی دلم می خواست از نزدیک، آقا روزی ببینم من حریم کربلا را حالا فقط یک گوشه می بینم مداوم، هر روز پخش مستقیم کربلا را.

محمدمهدی یک جوان دهه هفتادیست از 12 سالگی با شعر و قافیه آشنا شد، اما شعری که بوی عشق می دهد، عشق به اهل بیت (علیه اسلام) و ائمه اطهار، از 16سالگی تا به امروز که 30 سال دارد شعر می گوید.

باتوجه به تَه صدایی داشت در برهه ای از زمان مداحی می کرد، اما بین شعر و مداحی، شعر را برگزید، پدرش روحانی و مادرش یک بانوی هیاتی و خادم حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.

سبک اشعار آیینی اش در غزل، قصیده و تصنیف خلاصه می شود، با اینکه اصلا علاقه ای به ادبیات نداشته و ندارد و رشته تحصیلی اش رشته فیزیولوژی تغذیه ورزشی است، اشعار گوناگونی سروده و در سال جاری موفق به چاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های شاعر آیینی همزمان با اربعین حسینی

زمزمه های شاعر آیینی همزمان با اربعین حسینی