مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-04حوادث

مراقب باشید؛ این پیامک کلاهبرداری است


رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اعلام آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت نسبت به فرصت طلبی جدید شیادان مجازی در خصوص ارسال پیامک ثبت نام و کلاهبرداری از متقاضیان هشدار داد.

- سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: افراد متقاضی ثبت نام باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می کنند، نیفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اعلام آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت نسبت به فرصت طلبی جدید شیادان مجازی در خصوص ارسال پیامک ثبت نام و کلاهبرداری از متقاضیان هشدار داد.

  وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر ثبت نام سهام عدالت ، دریافت سهام عدالت ، افزایش سهام عدالت و … از شهروندان سو استفاده و کلاهبرداری می کنند، افزود: این افراد معمولاً تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همچنین سایت های فاقد مجوز منتشر می کنند، در ادامه نیز یا کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شأن هدایت می کنند، یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت کرده و از آن سوءاستفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید؛ این پیامک کلاهبرداری است

مراقب باشید؛ این پیامک کلاهبرداری است