مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-23اجتماعي

200 هزار تومان جریمه و نمره منفی برای عبور از چراغ قرمز


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عبور از چراغ قرمز یکی از تخلفات حادثه سازی است که علاوه بر جریمه 200 هزار تومانی نمره منفی هم اعمال می شود که برای خودروهای شخصی 5 نمره و برای خودروهای عمومی 10 نمره منفی لحاظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ مصطفی زینی وند در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص  اهمیت خط کشی ها در معابر توضیح داد.

سرهنگ زینی وندگفت: یکی  از  مشکلاتی  که در  تقاطع ها وجود دارد ، جاهایی که عرض بین خط  کشی  ها زیاد می باشد که در  این محل  ها خودروها حرکت بین خطوط  را ندارند.

وی افزود : چون خط  کشی ها با فواصل زیاد ترسیم شده است خودرو ها قبل و بعد از  تقاطع به صورت نامنظم در  حال عبور هستند.

سرهنگ زینی  وند  بیان داشت :در محدوده ای اصلاح خط  کشی  در  محل  تقاطع انجام پذیرفت بود که قبل از آن اجرای  خط  کشی  به صورت درست انجام نشده و در  این محل شش خط  عبوری  به صورت نامنظم پشت چراغ در  تقاطع وجود داشت  و خودروها به صورت نامنظم  توقف  داشتند .

  رییس  اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد:همین بی نظمی  باعث  شد که تخلیه بار  ترافیکی  و گذر از  تقاطع با مشکل  روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار تومان جریمه و نمره منفی برای عبور از چراغ قرمز

200 هزار تومان جریمه و نمره منفی برای عبور از چراغ قرمز