مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-18بين الملل

رفتارهای دوگانه سلبریتی ها در ایران و جهان


با مقایسه رفتار سلبریتی های داخلی و خارجی در ماجرای درگذشت مهسا امینی با ناآرامی هایی که در فرانسه به وقوع پیوست و نیز هولناک ترین فجایعی که در دیگر نقاط جهان اتفاق می افتد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایرنا نوشت: فرا رسیدن نخستین سالروز فوت مهسا امینی بار دیگر خاطرات تلخ نیمه دوم پارسال و جولان سلبریتی های داخلی و خارجی را با هدف دامن زدن به ناآرامی ها در اذهان عمومی زنده کرد.

25 شهریورماه 1401 با درگذشت مهسا امینی، بلافاصله رسانه های معاند در یک فضای احساسی و هیجانی وارد میدان شدند و بر آتش ناآرامی ها دمیدند.

وقتی اعتراض ها شکل اغتشاش به خود گرفت و لیدرهای آموزش دیده برای خرابکاری به میدان آمدند، شمار قابل توجهی از سلبریتی های داخلی و خارجی از هنرمند گرفته تا ورزشکار، کارزاری را به راه انداختند که تا چند ماه شرایط کشور ناآرام و ملتهب بود.

به عنوان نمونه جاستین بیبر خواننده آمریکایی که آن زمان 250 میلیون فالوور در اینستاگرام داشت، به درگذشت امینی واکنش نشان داد و تصویری از او را استوری کرد.

همچنین آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس هایی از امینی، از زنان ایرانی حمایت کرد و نوشت: به زنان ایران می گویم که ما شما را می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای دوگانه سلبریتی ها در ایران و جهان

رفتارهای دوگانه سلبریتی ها در ایران و جهان