مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-12ورزشي

کُشتی مختص گرگان نیست/ گلستان 30 سالن تخصصی دارد


رییس هیأت کشتی گلستان با اشاره به روند رو به رشد این ورزش المپیکی در استان، گفت: یک افق 2 ساله تدوین شده تا به 10 هزار نفر کشتی گیر ساماندهی شده برسیم.

- ایسنا/گلستان رییس هیأت کشتی گلستان با اشاره به روند رو به رشد این ورزش المپیکی در استان، گفت: یک افق 2 ساله تدوین شده تا به 10 هزار نفر کشتی گیر ساماندهی شده برسیم.

علی اکبر بصیری نیا عصر امروز، 21 شهریور در گفت وگو با ایسنا از بهبود وضعیت جایگاه کشتی استان در کشور خبر داد و اظهار کرد: شهرستان های ما به لحاظ امکانات ورزشی به ویژه خانه کشتی از شرایط خوبی برخوردار هستند و نگاه ما به کشتی این است که بتوانیم هیئت های شهرستانی را هم تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه کشتی صرفاً مختص به گرگان نیست، ادامه داد: یکی از برنامه های هیئت برگزاری مسابقات در سطوح و رده های مختلف و در اقصی نقاط استان است که شاهد برگزاری مسابقات متعدد در 6 ماه نخست سال بودیم.

رییس هیأت کشتی استان گلستان برگزاری مسابقات لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی کشور به میزبانی شهرستان آزادشهر و کشتی ساحلی در شهرستان بندرترکمن را نقطه عطف میزبانی ها در استان برشمرد و افزود: در این دوره از مسابقات نزدیک به 150 تا 200 نفر از نوجوانان کشتی گیران نامدار کشور به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کُشتی مختص گرگان نیست/ گلستان 30 سالن تخصصی دارد

کُشتی مختص گرگان نیست/ گلستان 30 سالن تخصصی دارد