مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-25اقتصادي

ضرورت توجه به تبصره 18 برای حل مشکل بیکاری در اراک


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اراک مشکل بیکاری وجود دارد و ضرورت دارد با توجه به تبصره 18 مشکل بیکاری حل شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اراک مشکل بیکاری وجود دارد و ضرورت دارد با توجه به تبصره 18 مشکل بیکاری حل شود.

محمدحسن آصفری، جمعه سوم شهریور در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، با انتقاد از سهم بالای استان در واریز ارزش افزوده با رقم بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان، گفت: استان مرکزی در واریز ارزش افزوده رتبه ششم و در تملک دارایی رتبه 26 را داراست که اصلا خوب نیست.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: امروز شما به استان مرکزی آمدید و با 8 هزار میلیارد تومان ارزش افزوده استان، یک مدرسه 6 کلاسه افتتاح کردید، این چه توجیهی برای مردم برای پرداخت ارزش افزوده و مالیات دارد؟ آصفری با بیان این که پروژه هایی همچون بیمارستان ولیعصر(عج) و کتابخانه مرکزی، چند سال است که در انتظار تکمیل و بهره برداری هستند، گفت: کمربند شمالی اراک نیاز به 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی دارد تا راه اندازی شود ولی هنوز هیچ بانکی این مبلغ را اعطا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تبصره 18 برای حل مشکل بیکاری در اراک

ضرورت توجه به تبصره 18 برای حل مشکل بیکاری در اراک