مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-24اجتماعي

سپاه برای اردوگاه آشوراده اتوبوس دریایی می سازد/ کمبود 5 هزار معلم در گلستان


 سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در توافق اخیر استاندار گلستان و وزیر آموزش و پرورش مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی و بروزرسانی زیرساخت های اردوگاهی جزیره آشوراده به صورت .

- مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به توافق اخیر مدیران ارشد این استان با وزیر آموزش و پرورش برای احیا دوباره تنها اردوگاه دریایی شمال در جزیره آشوراده گفت: ساخت اتوبوس دریایی به عنوان یکی نخستین اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

 سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در توافق اخیر استاندار گلستان و وزیر آموزش و پرورش مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی و بروزرسانی زیرساخت های اردوگاهی جزیره آشوراده به صورت مساوی از سوی طرفین تامین شود.

وی گفت: 5 میلیارد تومان برای بازسازی تنها جزیره دریایی شمال کشور در جزیره آشوراده پیش بینی شده است و مقرر است اتوبوس دریایی مورد نیاز برای جابجایی دانش آموزان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شود.

نظری گفت: وجود زمین ساحلی برای ورزش فوتبال، والیبال، آشپزخانه و سالن سلف سرویس، خوابگاه و سالن جلسات و محوطه مشچر و فضای سبز از جمله امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه برای اردوگاه آشوراده اتوبوس دریایی می سازد/ کمبود 5 هزار معلم در گلستان

سپاه برای اردوگاه آشوراده اتوبوس دریایی می سازد/ کمبود 5 هزار معلم در گلستان