مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-31اجتماعي

هلال احمر با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و زائران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در سومین سمپوزیوم قرارگاه ملی مدیریت و کاهش حوادث ترافیکی، از آمادگی این جمعیت برای کمک به کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح ترافیکی از طریق حضور پررنگ تر و مؤثر امدادگران داوطلب .

- رییس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر در داخل کشور و در عراق با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و همچنین زائران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در سومین سمپوزیوم قرارگاه ملی مدیریت و کاهش حوادث ترافیکی، از آمادگی این جمعیت برای کمک به کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح ترافیکی از طریق حضور پررنگ تر و مؤثر امدادگران داوطلب در محور های مواصلاتی کشور، خبر داد و با بیان اینکه حال و هوای کشور، حال و هوای اربعینی است، افزود: هلال احمر در داخل کشور و در عراق با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و همچنین زائران است؛ اما علیرغم اینکه در عملیات عظیم اربعین حسینی حضور دارد، از کسب علم و دانش و تجربه برای کمک به زندگی و نجات افراد غافل نمی شود.

وی با اشاره به اهداف انسان دوستانه هلال احمر در برگزاری این سمپوزیوم گفت: متأسفانه هر روز حدود 50 نفر و به طور متوسط هر ساعت، 2 نفر از هموطنان مان در سوانح ترافیکی جان خود را از دست می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و زائران است

هلال احمر با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و زائران است