مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-15سياسي

بیش از 39 هزار نفر در فارس تحت پوشش آموزش سواد آموزی قرار می گیرند


به گفته معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، بیش از 39 هزار بیسواد در استان تحت پوشش آموزش های نهضت سواد آموزی قرار می گیرند.

- ایسنا/فارس به گفته معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، بیش از 39 هزار بیسواد در استان تحت پوشش آموزش های نهضت سواد آموزی قرار می گیرند.

مجید احمدی در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی مبارزه با بیسوادی اظهار کرد: با تلاش و مجاهدت در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب و اسلام می توانیم به آن چیزی برسیم که شهدا جانشان را برایش تقدیم کردند.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او گفت: 17 شهریور روز جهانی مبارزه با بی سوادی که از سوی سازمان بین المللی و فرهنگی یونسکو در سال 1965 بدین اسم نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای انجام برنامه های اثرگذار در حوزه سواد آموزی است.

احمدی بر اطلاع رسانی دقیق آمار و ارقام فعالیت های حوزه سوادآموزی تاکید و عنوان کرد: امروزه تنها توانایی خواندن و نوشتن مطرح نیست بلکه سواد آموزی باید به سمت مسائل روز و نیازهای امروزی جامعه حرکت می کند، چنانکه رهبر معظم انقلاب، همواره بر توسعه، تعمیق و تثبیت سواد تاکید کرده اند.

او، گام برداشتن در زمینه سوادآموزی در سطحی فراتر از خواندن و نوشتن را از ضروریات امروز جامعه برخواند و افزود: امروز دیگر مثل گذشته نیست و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 39 هزار نفر در فارس تحت پوشش آموزش سواد آموزی قرار می گیرند

بیش از 39 هزار نفر در فارس تحت پوشش آموزش سواد آموزی قرار می گیرند