مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-20اقتصادي

افزایش 100 هزار بشکه ای تولید نفت ایران تا 10 روز آینده


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه رتبه ایران در اوپک در زمینه تولید نفت به پیش از تحریم ها بازگشت، گفت: تا پیش از دولت سیزدهم تولید نفت کشور 2 میلیون و 250 هزار بشکه بود و اکنون به 3.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه رتبه ایران در اوپک در زمینه تولید نفت به پیش از تحریم ها بازگشت، گفت: تا پیش از دولت سیزدهم تولید نفت کشور 2 میلیون و 250 هزار بشکه بود و اکنون به 3.

3 میلیون بشکه در روز رسیده است و تا 10 روز دیگر به روزانه 3.

4 میلیون بشکه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن خجسته مهر امروز در نشست هم اندیشی شرکت ملی نفت ایران با شرکت های بیمه ای با اشاره به اینکه امروز صنعت بیمه در مقایسه با گذشته تحولات اساسی داشته است، افزود: این صنعت در سال های اخیر پای ثابت قراردادهای نفتی است.

وی با بیان اینکه به دلیل ماهیت کار سرمایه گذاری روی بیمه حساسیت های زیادی وجود دارد و بیمه پشتیبان صنعتی که ریسک بالایی دارد نقش آفرینی می کند، تأکید کرد: در مسیر سرمایه گذاری در دولت سیزدهم مسیر تکاملی را طی می کنیم.

خجسته مهر با اشاره به اینکه در دهه های گذشته نظام پیمانکاری در صنعت نفت حکمفرما بود، گفت: باید جریانات پولی را در صنعت نفت هدایت می کردیم و اجازه نمی دادیم وجوه سرگردان از صنعت نفت خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 هزار بشکه ای تولید نفت ایران تا 10 روز آینده

افزایش 100 هزار بشکه ای تولید نفت ایران تا 10 روز آینده