مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-29سياسي

رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد شوخی است/ «مهمونی» ایرج طهماسب به شبکه نسیم رسید؟


مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد و بازگشت ایرج طهماسب به شبکه توضیح داد و عنوان کرد در شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

- رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد شوخی است/ مهمونی ایرج طهماسب به شبکه نسیم رسید؟ مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد و بازگشت ایرج طهماسب به شبکه توضیح داد و عنوان کرد در شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

مهر نوشت: مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره بازگشت ایرج طهماسب به شبکه توضیح داد و عنوان کرد در شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه و روابط عمومی شبکه نسیم درباره مجموعه مجلس واقعه که به تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در شبکه نسیم روی آنتن برود گفت: مجلس واقعه یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه فراش باشی برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می شود.

وی اضافه کرد: مجلس واقعه یک برنامه فاخر است و تاکنون در سیما برنامه ای نداشتیم که تعزیه را در قالب یک مجموعه برنامه به طور کامل از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولا گزیده هایی از تعزیه در مستندها و برنامه ها پخش می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد شوخی است/ «مهمونی» ایرج طهماسب به شبکه نسیم رسید؟

رقم دستمزد آریا عظیمی نژاد شوخی است/ «مهمونی» ایرج طهماسب به شبکه نسیم رسید؟