مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-02بين الملل

راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها توسط پنتاگون


دفتر AARO در پنتاگون آمریکا که در سال 2022 برای بررسی پدیده های ناشناخته هوایی یا همان یوفوها تأسیس شد، به تازگی وب سایت جدید خود را برای کارکنان ارتش و دولت ایالات متحده معرفی کرده است تا گزارش های مشاهده موجودات فرازمینی را برای تحقیقات رسمی ارسال کنند.

- دفتر AARO در پنتاگون آمریکا که در سال 2022 برای بررسی پدیده های ناشناخته هوایی یا همان یوفوها تأسیس شد، به تازگی وب سایت جدید خود را برای کارکنان ارتش و دولت ایالات متحده معرفی کرده است تا گزارش های مشاهده موجودات فرازمینی را برای تحقیقات رسمی ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، پنتاگون به طور رسمی وبسایت رسمی خود را برای فهرست بندی مشاهده اشیای پرنده ناشناس(UFO) از سوی پرسنل دولتی و نظامی راه اندازی کرده است.

این وب سایت جدید که توسط دفتر AARO مدیریت می شود، تا حدی برای کمک به افزایش آگاهی عمومی در مورد کار این دفتر راه اندازی شده و جالب این که یک مکانیسم رسمی برای گزارش مشاهده یوفوها به آن ارائه می دهد.

گزارش یوفوها اگرچه این وب سایت هنوز در حال توسعه است، اما از هم اکنون گزارش های کارمندان، اعضای خدماتی یا پیمانکاران فعلی دولت ایالات متحده را که اطلاعات مستقیمی از برنامه ها یا فعالیت های دولت ایالات متحده مربوط به یوفوها از سال 1945 تاکنون دارند، می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها توسط پنتاگون

راه اندازی وب سایت مخصوص یوفوها توسط پنتاگون