مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-28سياسي

صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی راه اندازی می شود


رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: با هدف ارائه تسهیلات و انجام خدمات بیمه مستقل، ایجاد صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی در دستور کار است .

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: با هدف ارائه تسهیلات و انجام خدمات بیمه مستقل، ایجاد صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی در دستور کار است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی تقی زاده 6 شهریور در سفر به استان اردبیل در جلسه هم اندیشی با شهردار اردبیل اظهار کرد: هدف ما از سفر به استان ها دیدار با مسئولین قرآنی و مشاهده فعالیت ها و نیز شناسایی فعالان قرآنی هر استان است تا برای ارتقای فعالیت آنان و تعلیم و تربیت بهینه آنان برنامه ریزی کنیم.

وی با ابراز تأسف از اختصاص اعتبار اندک به امور قرآنی در کشور گفت: الحمدلله در استان اردبیل مسئولین ارشد استان اعم از امام جمعه به عنوان حامی طرح قرآنی برتر و نمونه کشوری سمیر و نیز شهردار اردبیل به عنوان چهره قرآنی و فعال در امور تربیت و آموزش و احداث مدارس قرآنی، در خصوص امور قرآنی اهتمام جدی دارند و این امر باعث کاهش مشکلات در امر پیشرفت فعالیت های قرآنی است.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور از راه اندازی صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی خبر داد و افزود: سازمان دارالقرآن در تلاش است تا صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی را در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی راه اندازی می شود

صندوق ملی حمایت از فعالان قرآنی راه اندازی می شود