مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-29سياسي

دستمزد چند صد میلیونی آریا عظیمی نژاد شوخی است؟


مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره بازگشت ایرج طهماسب به شبکه توضیح داد و عنوان کرد در شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه و روابط عمومی شبکه نسیم درباره مجموعه مجلس واقعه که به تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در شبکه نسیم روی آنتن برود گفت: مجلس واقعه یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه فراش باشی برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می شود.

وی اضافه کرد: مجلس واقعه یک برنامه فاخر است و تاکنون در سیما برنامه ای نداشتیم که تعزیه را در قالب یک مجموعه برنامه به طور کامل از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولا گزیده هایی از تعزیه در مستندها و برنامه ها پخش می شد.

روایت مجالس تعزیه توسط آریا عظیمی نژاد ارائه شده و موسیقی های استفاده شده در آن همگی تولیدی اختصاصی برای این برنامه است.

اشرف با اشاره به دیگر جزییات برنامه عنوان کرد: ماموریت این برنامه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احیا و دوباره زنده کردن هنر تعزیه است که قدمت بالایی در هنر و فرهنگ کشور ما دارد.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره برآوردهای این برنامه و گمانه زنی هایی که نسبت به دستمزدها مطرح شده بیان کرد: می توانم با قطعیت بگویم که برخی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد چند صد میلیونی آریا عظیمی نژاد شوخی است؟

دستمزد چند صد میلیونی آریا عظیمی نژاد شوخی است؟