مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-27سياسي

انعکاس وسیع خدمات دولت موجب تقویت امید و همبستگی ملی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: انعکاس وسیع دستاوردهای دولت موجب تقویت امید و انسجام ملی در کشور خواهد شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: انعکاس وسیع دستاوردهای دولت موجب تقویت امید و انسجام ملی در کشور خواهد شد.

روح الله سلگی شامگاه شنبه 4 شهریور در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: تقویت امید وایمان در کشور رمز اساس در عرصه پیشرفت است.

این مسئول استانی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ در اعتلای کشور ادامه داد: حوزه فرهنگ پیشران تحول آفرین و بستر تعالی بخش انقلاب است.

وی تلاش جبهه استکبار در تقابل فرهنگی با کشورمان را یادآور شد و افزود: جنگ امروز ما با نظام سلطه بین الملل در میدان فرهنگی است.

سلگی، هدف استکبار در جنگ فرهنگی را سلطه فکری بر جوانان و آینده سازان کشور دانست وخاطر نشان کرد: جوانان با ایمان و پرشور کشورمان با پیشتازی در عرصه های پیشران مانند صنعت هسته ای و دانش های نوپدید نقشه های شوم استکبار و اذنابش را خنثی و بی اثر کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و سواستفاده دشمنان از احساسات نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تلاش برای گفتگوهای اقناعی با جوانان و نوجوانان حول مولفه های فرهنگی برای تقویت امید و انسجام ملی ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس وسیع خدمات دولت موجب تقویت امید و همبستگی ملی می شود

انعکاس وسیع خدمات دولت موجب تقویت امید و همبستگی ملی می شود