مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-03بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الخلیج آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قرار است امروز به منامه پایتخت بحرین سفر کرده و با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور دیدار کند.

- هنوز بحران لیبی به دلیل برگزای نشست وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیست خود آرام نشده که رسانه ها از سفر الی کوهن به بحرین طی امروز (یکشنبه) خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الخلیج آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قرار است امروز به منامه پایتخت بحرین سفر کرده و با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور دیدار کند.

بر اساس این گزارش، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین بعد از آن صورت می گیرد که منامه در ژوییه گذشته به تل آویو ابلاغ کرده بود به دلیل نبود پادشاه در بحرین این سفر باید به تعویق بیافتد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که پیش بینی می شود وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با چهار وزیر بحرینی بدون اشاره به نام آن ها نشست برگزار کند.

یک هیأت از تجار و خبرنگاران صهیونیست الی کوهن را در سفر خود به بحرین همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین سفر می کند

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین سفر می کند