مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19سياسي

ضرورت انعقاد موافقت نامه ی تجارت آزاد میان ایران و صربستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان امروز میزبان خانم «یاگودا لازارِویچ» دستیار وزیر امور خارجه صربستان در دیپلماسی اقتصادی که در رأس هیأتی برای برگزاری گفت گو های اقتصادی میان ایران و صربستان .

- معاون دیپلماسی اقصادی وزارت امور خارجه در دیدار دستیار وزیر امور خارجه صربستان بر ضرورت انعقاد موافقت نامه ی تجارت آزاد میان ایران و صربستان، با هدف تسهیل تجارت میان دو کشور، تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان امروز میزبان خانم یاگودا لازارِویچ دستیار وزیر امور خارجه صربستان در دیپلماسی اقتصادی که در رأس هیأتی برای برگزاری گفت گو های اقتصادی میان ایران و صربستان به تهران سفر کرده است، بود.

در این ملاقات، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان، سطح مناسبات و همکاری های دیپلماتیک دو کشور، که نماد آن، رفت وآمد ها و بازدید های متقابل مقامات ایران و صربستان است، را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد.

صفری، هم چنین ضمن اظهار خشنودی از افزایش حجم تجارت میان دو کشور در یک سال اخیر، بر لزوم شتاب بخشیدن به این روند تاکید کرد و برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و صربستان در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انعقاد موافقت نامه ی تجارت آزاد میان ایران و صربستان

ضرورت انعقاد موافقت نامه ی تجارت آزاد میان ایران و صربستان