مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-28اقتصادي

از بهبود شاخص های اقتصادی کرمانشاه تا روند رو به رشد جذب سرمایه گذاران


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از مهمترین اقدامات اقتصادی انجام شده در کرمانشاه خبر داد که جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین آنها بود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از مهمترین اقدامات اقتصادی انجام شده در کرمانشاه خبر داد که جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین آنها بود.

محمود رشیدی اقدم در نشست خبری که امروز (ششم شهریور) برگزار شد با اشاره به اولویت های اقتصادی مهمی که در کرمانشاه دنبال شده، حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی را از مهمترین این اولویت ها برشمرد که عامل اصلی رصد اقتصادی است و افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در این زمینه انجام داده ایم تهیه کلیپ فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و روسی و هماهنگی برای پخش آن از شبکه های خارج از کشور بوده است.

وی از طبقه بندی فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه بسته به سرمایه گذاری آنها از زیر 50 میلیارد تومان تا مگاپروژه های بزرگ نیز یاد کرد و ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری صورت گرفت، انجام پیش امکان سنجی برای همه فرصت های سرمایه گذاری بود تا مشکلی پیش روی سرمایه گذار قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بهبود شاخص های اقتصادی کرمانشاه تا روند رو به رشد جذب سرمایه گذاران

از بهبود شاخص های اقتصادی کرمانشاه تا روند رو به رشد جذب سرمایه گذاران