مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-06اقتصادي

اختلال بخش کارمزد خریدهای کوچک و متوسط سامانه ستاد رفع شد


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: قطعی درگاه پرداخت کارمزد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فقط مربوط به بخش خریدهای کوچک و متوسط بود که با تدابیر مناسب رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان در خصوص تشریح اختلال پیش آمده در بخشی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اظهار داشت: قطعی درگاه پرداخت کارمزد فقط مربوط به بخش خریدهای کوچک و متوسط سامانه بوده و سایر بخش های سامانه ستاد، مانند گذشته در حال فعالیت و خدمات دهی است.

  وی افزود: علت ایجاد این مساله نیز ایراد قانونی درباره واریز وجوه کارمزد به حساب شرکت مجری بوده است که مطابق با قوانین وارده باید واریز این وجوه از طریق گردش خزانه صورت پذیرد، لذا با توجه به اینکه خدمات درخواست استعلام، دریافت مدارک و ارسال پیشنهاد و انتخاب برنده، در سامانه مانند سابق در دسترس ذینفعان است، دستگاه های اجرایی می توانند با رعایت قانون برگزاری مناقصات و لحاظ بند 2 این ابلاغیه، نسبت به عقد قرارداد و انجام خرید اقدام کنند.

  رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بیان داشت: خرداد امسال این مشکل اعلام و حدود یک هفته است که پرداخت کارمزد خریدهای کوچک و متوسط از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دچار اختلال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال بخش کارمزد خریدهای کوچک و متوسط سامانه ستاد رفع شد

اختلال بخش کارمزد خریدهای کوچک و متوسط سامانه ستاد رفع شد