مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-30اقتصادي

آماده سازی 8 اتوبوس برای جابه جایی رایگان زوار به مرزهای خوزستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: هشت دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل رایگان زائرین از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فواد غزیعلی صبح امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از هفتم شهریور به مدت چهار روز تعداد هشت دستگاه اتوبوس در زمان های مشخص و به صورت رایگان، زائران را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می رسانند.

وی افزود: همه روزه تا دهم شهریورماه نیز چهار دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه سیاحت در ساعت های 11، 18، 20، و 22 به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر در ساعت 11، 19، 21 و 23 به سمت مرز چذابه حرکت می کنند، علاوه بر آن زائرانی که قصد برگشت دارند می توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس ها استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: زائرانی که تمایل به استفاده از این اتوبوس ها برای تردد خود دارند می توانند با مراجعه به شرکت های مسافربری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی یادآور شد: برنامه ریزی لازم برای تأمین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 8 اتوبوس برای جابه جایی رایگان زوار به مرزهای خوزستان

آماده سازی 8 اتوبوس برای جابه جایی رایگان زوار به مرزهای خوزستان