مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-18سياسي

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر امروز در جمع خبرنگاران و در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایام و روزگاری بر انقلاب اسلامی گذشت که بسیار تاریخی و در ابعاد مختلف برای جهان اسلام مثال زدنی است؛ مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات، عزت ها، اقتدارها و جانفشانی ها برای دفاع از دین خدا و خاکریزهای اصلی انقلاب اسلامی در جهاد اربعه در زمین، هوا و دریا حماسه آفرینی شد.

  وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند یک نظام الهی و معنوی و متکی بر اندیشه، فکر و خرد برخاسته از ایمان را تحکیم ببخشند؛ فرهنگ ایثار و شهادت مبنی بر ارزش های الهی را صادر کنند و همه ارزش هایی که بر اساس آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار از تاریخ صدر اسلام برای ما به ارمغان آورده شده با همان ویژگی ها در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

  سردار رزمجو ادامه داد: تمام ملت قهرمان و سلحشور در اقشار مختلف زن و مرد بر اساس اراده الهی و غیرت دینی با گام های مصمم طبق آیات الهی با جان و مال آمدند و از دین خدا دفاع کردند.

  فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه حماسه های دوران دفاع مقدس عبرت آمیز و الگویی برای تمام دنیاست عنوان کرد: هر کس به نوبه خود می تواند بر اساس ویژگی های هشت سال دفاع مقدس در مقابل کاخ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار می شود

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار می شود