مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-05اجتماعي

توزیع عادلانه منابع انسانی رویکرد اصلی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنار توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات، توزیع منابع انسانی برای تقویت نظام آموزشی و تربیتی شایسته در اولویت برنامه ریزی های استانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس در اردبیل اظهار کرد: این تجهیزات و امکانات به ارزش 38 میلیارد تومان برای مدارس مناطق روستایی توزیع شد تا در آستانه سال تحصیلی این مدارس در تجهیزات و امکانات مناسب بهره مند شود.

وی تصریح کرد: تلاش جدی ما بر حمایت از مدارس دولتی و تقویت مدارس مناطق محروم، عشایری و آسیب پذیر به ویژه مدارس شبانه روزی است که در ماه های گذشته نیز نسبت به تجهیز این فضاهای آموزشی اقدامی مناسب انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش تنها رویکرد ما تجهیز امکانات و وسایل فیزیکی نیست بلکه سعی ما بر این است تا برای ارتقای کیفی آموزش و پرورش، توزیع نیروی انسانی را نیز به شکل مناسب انجام دهیم تا در مناطق محروم معلمان با تجربه و تحصیل کرده ما بتوانند خدمات آموزشی مطلوبی را ارائه کنند.

صفری افزود: در همین زمینه در سازماندهی نیروی انسانی تلاش کردیم تا معلمان 12 ساعت در مدارس خاص تدریس کرده و مابقی ساعات تدریس خود را در مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه منابع انسانی رویکرد اصلی است

توزیع عادلانه منابع انسانی رویکرد اصلی است