مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-21سياسي

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوداتکایی را در باورها نهادینه کردند


فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: رزمندگان و دلاوران هشت سال دفاع مقدس پایه گذار و زمینه ساز استقلال و توانمندی بوده و خوداتکایی را در باورها نهادینه کردند.

- ایسنا/زنجان فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: رزمندگان و دلاوران هشت سال دفاع مقدس پایه گذار و زمینه ساز استقلال و توانمندی بوده و خوداتکایی را در باورها نهادینه کردند.

سرهنگ ستاد محمدعلی بیرانوند ظهر امروز (30 شهریورماه) در نشست خبری ضمن گرامی داشت ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه عظیمی از فداکاری، بصیرت و خلاقیت جوانانی است که در سخت ترین شرایط با ایثارگری و شجاعت آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشته و در میادین نبرد با تکیه بر سلاح ایمان و روحیه سلحشوری در مقابل توطئه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب و توطئه گران ایستادند.

وی با بیان اینکه مرور روزهای حماسه و جهاد نشان می دهد که جوانان غیرتمند کشورمان با درس آموزی از مکتب اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه حضرت امام توانستند با غلبه بر دشمن، عزت و سربلندی را برای کشور ما رقم بزنند، افزود: جوانان ما با روحیه انقلابی، متجاوزان را مجبور به عقب نشینی و تسلیم در برابر اراده پولادین خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوداتکایی را در باورها نهادینه کردند

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوداتکایی را در باورها نهادینه کردند