مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-09اقتصادي

تجربه عملی حذف دلار از مبادلات غیرتجاری و سیاحتی


رییس کل بانک مرکزی جایگزینی عرضه و تحویل دینار به زائران اربعین حسینی را که برای نخستین بار با موفقیت انجام گرفت تجربه عملی حذف دلار از مبادلات غیرتجاری و سیاحتی اعلام کرد.

- رییس کل بانک مرکزی جایگزینی عرضه و تحویل دینار به زائران اربعین حسینی را که برای نخستین بار با موفقیت انجام گرفت تجربه عملی "حذف دلار از مبادلات غیرتجاری و سیاحتی" اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی در پیامی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان اربعین حسینی و تقدیر ویژه از مدیریت مدبرانه مسئولان ارزی بانک مرکزی، مدیران بانک های عامل فروش ارز اربعین، وزارت کشور و تمام ارگان ها تصریح کرد: خدمات ارز اربعین در سال جاری با چند تفاوت اساسی با سال های قبل توسط شبکه بانکی کشور انجام گرفت.

رییس کل بانک مرکزی عرضه ارز اربعین توسط 6 بانک بزرگ کشور در قالب 1790 شعبه شهری و روستایی را اقدامی مهم برشمرد و گفت: امسال برای نخستین بار، مراحل دریافت ارز اربعین، ساده تر شد و تلاش گردید سهم بیشتری از خدمات توسط سامانه های غیر حضوری صورت پذیرد.

فرزین تصریح کرد: از ماه ها قبل، منابع دیناری عرضه ارز اربعین زائران ایرانی در بزرگترین گردهمایی جهان فراهم و برای اولین بار نیز به جای ارزهای دلار و یورو، از ارز کشور مقصد استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه عملی حذف دلار از مبادلات غیرتجاری و سیاحتی

تجربه عملی حذف دلار از مبادلات غیرتجاری و سیاحتی