مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-24اجتماعي

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در مرز تمرچین برای میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در مرز و پایانه مرزی تمرچین فراهم است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان درخصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین، اظهار داشت: اکنون 76 موکب در داخل (مسیرهای منتهی به مرز تمرچین) و خارج از کشور (از مرز تمرچین تا عتبات عالیات) آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند.

وی همچنین از تدارک پخت و توزیع روزانه تا 100 هزار پرس غذا توسط موکب های مردمی در مسیر تردد زائران خبر داده و خاطرنشان کرد: پارکینگ رایگان برای 50 هزار خوردو با امکانات لازم در ورودی شهر پیرانشهر، پادگان جلدیان ارتش و پایانه مرزی تمرچین پیش بینی شده و در اختیار زائران قرار دارد.

  استاندار آذربایجان غربی به فعال شدن 38 گیت ورود و خروج برای توقف حداقلی در مرز تمرچین نیز اشاره کرده و افزود: تدابیر لازم برای تسهیل در تردد زائران از مرز تمرچین تا الحسینیه بغداد و شهر نجف اشرف تدارک دیده شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با مسئولان اقلیم کردستان عراق برای تردد زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: تمهیدات حداکثری از جمله اختصاص خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است