مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-12سياسي

بسیاری از گره های کور فرهنگی در دولت سیزدهم باز شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) که سه شنبه شب در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت ابتکارات مهمی را در مدیریت فرهنگی به کار گرفته است، گفت: بسیاری از محدودیت ها و گره های کور در عرصه فرهنگ در دولت سیزدهم باز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) که سه شنبه شب در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: بازخوانی حماسه اربعین توسط مقام معظم رهبری اقدام ارشمندی است.

وی ادامه داد: بسیاری از فتنه ها و مشکلات انقلاب اسلامی در این تاریخ و در ایام فاطمیه رفع شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طی دو دهه گذشته پس از سقوط رژیم بعثی عراق شاهد خوانش دوباره مقام معظم رهبری از حماسه اربعین بوده ایم، عنوان کرد: در این مسیر افراد بزرگی ازجمله حاج قاسم سلیمانی نقش آفرینی کرده اند که خداوند نیز نام آن ها را در تاریخ ثبت کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام فتنه ها به دنبال مقابله با نورافشانی مکتب تشیع بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حماسه و نور اربعین هرسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از گره های کور فرهنگی در دولت سیزدهم باز شده است

بسیاری از گره های کور فرهنگی در دولت سیزدهم باز شده است