مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-17سياسي

قدردانی فرمانده کل ارتش از عوامل سریال «بازپرس»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار با عوامل سریال «بازپرس» ضمن اهدای نشان «سپهبد های اخلاص» به محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال گفت: - امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از عوامل سریال بازپرس قدردانی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار با عوامل سریال بازپرس ضمن اهدای نشان سپهبد های اخلاص به محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال گفت: امروز ما برای مقابله و توفیق در برابر دشمنان و افزایش تاب آوری و مقاومت در ملت دو نیاز اساسی داریم، جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی.

هنر از مهم ترین و تاثیرگذارترین مؤلفه های جهاد تبیین و جنگ ترکیبی است.

فیلم، سریال و موسیقی و البته تئاتر هم برای مخاطب خاص خودش جذاب ترین هستند.

وی افزود: ما از شما که در قالب یک سریال هم الگوی امیدوارکننده ای از یک مقام قضایی ارائه می کنید و هم به صورت ظریف و هنرمندانه واقعیت چند سبک زندگی را به معرض دید و قضاوت بیننده می گذارید تشکر می کنیم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران سوژه های بسیار جذاب و فراوان برای ساخت فیلم و سریال وجود دارد که یکی از آن ها همین بخش کوچک و خاص زندگی شهید ستاری بود که الحق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده کل ارتش از عوامل سریال «بازپرس»

قدردانی فرمانده کل ارتش از عوامل سریال «بازپرس»