مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-12اقتصادي

مبارزه علیه بالشک مرکبات از 22 شهریور در باغات مرکبات مازندران


سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: زمان مناسب مبارزه شیمیایی نوبت دوم علیه آفت غالب باغات (بالشک مرکبات) برای مناطق گرمتر بویژه شرق و مرکز استان از 22 شهریور و در مناطق خنک تر و غرب استان از 26 شهریورماه امسال است.

- ایسنا/مازندران سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: زمان مناسب مبارزه شیمیایی نوبت دوم علیه آفت غالب باغات (بالشک مرکبات) برای مناطق گرمتر بویژه شرق و مرکز استان از 22 شهریور و در مناطق خنک تر و غرب استان از 26 شهریورماه امسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، فرید بیگی درباره مبارزه با آفات درختان مرکبات در نوبت دوم، گفت: زمان مناسب مبارزه شیمیایی نوبت دوم با آفت غالب باغات (بالشک مرکبات) برای مناطق گرمتر به ویژه شرق و مرکز استان از 22 شهریور و در مناطق خنک تر و غرب استان از 26 شهریورماه امسال است.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: درصورت مشاهده کانون های آلوده به آفات سپردار قرمز، سپردار قهوه ای و کنه زنگ ضمن مشاوره با کارشناسان ذیربط در اسرع وقت نسبت به کانون کوبی باغات و به ویژه درختان آلوده با حشره کش و کنه کش های توصیه شده، اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه علیه بالشک مرکبات از 22 شهریور در باغات مرکبات مازندران

مبارزه علیه بالشک مرکبات از 22 شهریور در باغات مرکبات مازندران