مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-27بين الملل

سناریوی جدید آمریکا برای سازماندهی بقایای داعش


احیای هسته های ترور داعش با چه هدف یا اهدافی صورت می گیرد؟ حدود و ثغور و مختصات دقیق تهدید دائم داعش برای امنیت منطقه ای چیست؟ و چه ارتباطی بین تحرکات آمریکا در منطقه و احیای داعش وجود دارد؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: طی روزها و هفته های گذشته بسیاری از محافل رسانه ای، تحلیلی و همچنین کارشناسان و ناظران امر از احتمال احیای تروریسم داعش سخن گفته اند.

در کنار آن مجموعه تحرکات، اقدامات و تحولات میدانی هم حکایت از آن دارد که این گزاره نزدیک به واقعیت است تا جایی که جیمز کاریوکی، معاون نمایندگی انگلیس در نشست روز جمعه شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به احیای هسته های ترور داعش در سوریه و عراق و گسترش آن در آفریقا هشدار داد و گفت که داعش، شاخه خراسان هم توانایی انجام حملات گسترده به اهداف در داخل و خارج از افغانستان را دارد.

این در حالی است که پیش تر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان هم در یک سخنرانی صراحتاً از برنامه امریکا برای احیای تروریسم داعش گفته بود.

اما به واقع احیای هسته های ترور داعش با چه هدف یا اهدافی صورت می گیرد؟ حدود و ثغور و مختصات دقیق تهدید دائم داعش برای امنیت منطقه ای چیست؟ و چه ارتباطی بین تحرکات امریکا در منطقه و احیای داعش وجود دارد؟ پاسخ به این سؤالات و پرسش هایی از این دست، محور گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی جدید آمریکا برای سازماندهی بقایای داعش

سناریوی جدید آمریکا برای سازماندهی بقایای داعش