مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-11اقتصادي

وزارت دفاع از تجهیزات جایگاه های سوخت CNG پشتیبانی می کند


مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: با بومی سازی دانش فنی طراحی و تولید مجموعه های CNG در کشور، پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات این جایگاه ها بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد.

- مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: با بومی سازی دانش فنی طراحی و تولید مجموعه های CNG در کشور، پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات این جایگاه ها بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر افشین خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در مراسم امضای موافقت نامه با وزارت نفت که با هدف تأمین تجهیزات 400 جایگاه CNG به امضا رسید با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه ها بر تأمین سوخت موردنیاز خودروها، گفت: قابلیت تأمین تجهیزات جایگاه های CNG در کشور با توان و دانش متخصصان وزارت دفاع و شرکت های دانش بنیان فراهم شده و موجب خوداتکایی کشور در طراحی و تولید تجهیزات عرضه گاز طبیعی فشرده ( CNG) و پشتیبانی از آن ها شده است.

وی با اشاره به قرارداد وزارت نفت با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران، به تجربه نتیجه بخش این شرکت در احداث و تجهیز 850 جایگاه سوخت CNG سراسر کشور اشاره کرد و گفت: به برکت بومی سازی دانش فنی طراحی و تولید مجموعه های CNG در کشور، پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات این جایگاه ها بدون هیچ وقفه ای ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع از تجهیزات جایگاه های سوخت CNG پشتیبانی می کند

وزارت دفاع از تجهیزات جایگاه های سوخت CNG پشتیبانی می کند