مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29اقتصادي

عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان اردبیل آغاز شد


عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری بعدازظهر امروز در آیین کلنگ زنی احداث برج دوقلو در اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان آغاز شد و بیش از 10 سال بود که پروژه دکوسنتر بلاتکلیف مانده بود که امروز شاهد احیای این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم و این برج به عنوان مرتفع ترین برج قطعا می تواند برای توسعه منطقه کمک شایانی کند.

وی افزود: اجرای پروژه های مشارکتی با اعتباری بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار دارد که عملیات عمرانی تعدادی از پروژه ها شروع شده و مابقی نیز در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

  شهردار اردبیل بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری انتقال بازار آهن فروشان به خارج از محدود شهر جزو اولویت ها است که در راستای پاسخ به مطالبات مردم و کاهش ترافیک در میدان علی آباد و بعثت صورت می گیرد.

  پل بسیج بزرگ ترین طرح شهرداری اردبیل به لحاظ حجم و وسعت است   صفری به پروژه های فنی و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: در کنار اتمام پروژه های نیمه تمام که همواره در اولویت بوده و است، تعریف و آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلوی استان اردبیل آغاز شد