مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-20اجتماعي

فعال بودن 5 مدرسه با کمتر از 4 دانش آموز در آذربایجان شرقی


جعفر بصیری، چهارشنبه، 29 شهریور در نشستی خبری، خاطرنشان کرد: در پنج مدرسه زیر 4 نفر دانش آموز داریم اما بر خود وظیفه دانستیم حتی برای یک مدرسه یک کلاسه در روستای چپینی هشترود یک معلم سر کلاس درس خواهیم فرستاد.

- جعفر بصیری، چهارشنبه، 29 شهریور در نشستی خبری، خاطرنشان کرد: در پنج مدرسه زیر 4 نفر دانش آموز داریم اما بر خود وظیفه دانستیم حتی برای یک مدرسه یک کلاسه در روستای چپینی هشترود یک معلم سر کلاس درس خواهیم فرستاد.

 رییس اداره آموزش و پرورش هشترود آذربایجان شرقی از فعال بودن پنج مدرسه با کمتر از چهار دانش آموز در هشترود خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر بصیری، چهارشنبه، 29 شهریور در نشستی خبری، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مدارس از ظرفیت های همه جانبه منطقه استفاده شده و در سال جاری هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

  وی با بیان اینکه 8392 دانش آموز در سال جاری در هشترود در 442 کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند بود، افزود: در پنج مدرسه زیر 4 نفر دانش آموز داریم اما بر خود وظیفه دانستیم حتی برای یک مدرسه یک کلاسه در روستای چپینی هشترود یک معلم سر کلاس درس خواهیم فرستاد.

  وی اظهار کرد: در روستاهای هشترود با کمک خیران و نیکوکاران مدارس هوشمند و پیشرفته ساخته می شود و در روزهای آینده چندین مدرسه در روستاهای بخش مرکزی افتتاح خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 5 مدرسه با کمتر از 4 دانش آموز در آذربایجان شرقی

فعال بودن 5 مدرسه با کمتر از 4 دانش آموز در آذربایجان شرقی