مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-02اقتصادي

18 میلیارد ریال منابع خیرین را جذب کردیم


مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تاکنون نزدیک به 18 میلیارد ریال منابع بلاعوض خیرین را در قالب «قرض ماندگار» جذب کرده ایم.

- اردبیل- مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تاکنون نزدیک به 18 میلیارد ریال منابع بلاعوض خیرین را در قالب قرض ماندگار جذب کرده ایم.

قدیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قرض ماندگار یکی از خدمات بی نظیر صندوق امداد ولایت است که اخیراً نیز خیر سرعینی 100 میلیون تومان در قالب قرض ماندگار و به شکل بلاعوض به صندوق واریز کرد تا از این منابع برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: صندوق امداد ولایت همسو با سیاست بانک مرکزی و تحول در نظام بانکداری دیجیتال سعی کرده تا شعبه دیجیتال را راه اندازی کند تا خدمات ارائه شده اعم از افتتاح حساب صدور، تمدید کارت و سایر خدمات در درگاه الکترونیکی و بدون حضور مشتریان در شعبه انجام شود.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت اولین بانک قرض الحسنه در زمره بانکداری ناب اسلامی است که پرداختی خود را تا 10 میلیون تومان با کارمزد صفر درصد و بالاتر از این رقم را تنها با دریافت سه درصد کارمزد آن هم برای یکبار ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد ریال منابع خیرین را جذب کردیم

18 میلیارد ریال منابع خیرین را جذب کردیم