مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-03بين الملل

حزب الله: لبنان نیازی به نصایح و نظریات آمریکا ندارد


رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله با اشاره به بی نیازی لبنان به نصایح و نظریات آمریکا، تأکید کرد که این جنبش در برابر تهدیدهای رژیم صهیونیستی از لبنان دفاع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه تأکید کرد که مقاومت در این کشور با قدرت در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد ایستاد.

پایگاه خبری لبنان-24 به نقل از صفی الدین گزارش داد، به جای اینکه آموس هوکشتاین فرستده آمریکا به مردم لبنان یاد بدهد که چگونه با صندوق بین المللی پول به توافق برسند و چگونه جهان، مردم لبنان را در سطح اقتصادی خواهد پذیرفت، باید تلاش کند و به اربابان خود بگوید که محاصره لبنان را لغو کنند؛ در این صورت است که وضعیت لبنان بهبود خواهد یافت.

این مقام حزب الله ادامه داد: اربابان هوکشتاین همان کسانی هستند که اجازه ندادند لبنان از کمکهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه برق استفاده کند.

آمریکا مانع پیشرفت لبنان است و این کشور را مانند سوریه در محاصره قرار داده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران چندی پیش، ضمن اعلام آمادگی تهران برای توسعه روابط دوجانبه با لبنان در تمامی زمینه ها و تأکید بر هر نوع همکاری در زمینه های مورد درخواست دولت لبنان به منظور کمک به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: لبنان نیازی به نصایح و نظریات آمریکا ندارد

حزب الله: لبنان نیازی به نصایح و نظریات آمریکا ندارد