مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-01سياسي

آغاز احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی بندر خمیر آغاز شد


در ادامه بهره برداری از طرح های هفته دولت، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد عملیات اجرایی احداث مخزن بندر خمیر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز با حضور مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در گلزار شهدای گمنام بندر خمیر، ضمن عطرافشانی و غباروبی قبور مطهر شهدا، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

    همچنین معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد و استاندار هرمزگان با حضور در موکب شهدای گمنام این شهرستان، از نزدیک با خادمان حسینی و زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام دیدار و گفت وگو کردند.

  در ادامه برنامه های سفر اسلام پناه به هرمزگان، وی طرح های مرتبط با حوزه آبرسانی و احداث مخزن ذخیره آب بندر خمیر را مورد بهره برداری قرار داد.

طرح مهم احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی خمیر با اعتبار 600 میلیارد ریال، پس از تکمیل نیاز آبی 1 شهر و 2 روستا با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر را به طور کامل مرتفع خواهد کرد.

  رییس سازمان ملی استاندارد امروز علاوه بر یک پست برق، پروژه های بندری استان و طرحهای شهری و روستایی بندر خمیر را نیز مورد بهره برداری قرار داد و کلنگ طرح نهضت ملی مسکن بندرخمیر را نیز به زمین خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی بندر خمیر آغاز شد

آغاز احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی بندر خمیر آغاز شد