مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-12اقتصادي

عرضه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و فروش اجباری به صورت سبدی ممنوع!


بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مبنی بر اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، نصب نرخ نامه در محل واحد صنفی الزامی و فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان و همچنین عرضه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی ممنوع است.

- عرضه "نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی" و فروش اجباری به صورت سبدی ممنوع! بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مبنی بر اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، نصب نرخ نامه در محل واحد صنفی الزامی و فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان و همچنین عرضه "نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی" ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را به ادارات کل صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان ابلاغ کرد.

سازمان حمایت در این ابلاغیه با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم آموزشی و لزوم نظارت ویژه برای جلوگیری از تخلفات احتمالی از سوی عرضه کنندگان این کالاها، تاکید کرده که بر اساس این دستورالعمل ادارات کل صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب کرمان با بهره گیری از ظرفیت نهادها و سازمان های نظارتی در سطح استان از جمله ادارات کل تعزیرات حکومتی، ادارات کل استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و فروش اجباری به صورت سبدی ممنوع!

عرضه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و فروش اجباری به صورت سبدی ممنوع!