مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-11بين الملل

اردوغان: گفت وگویم با السیسی مثبت بود


رییس جمهور ترکیه گفت که با همتای مصری خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در دهلی نو، گفت وگوی مثبتی داشت و السیسی را برای سفر به ترکیه دعوت کرد.

- رییس جمهور ترکیه گفت که با همتای مصری خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در دهلی نو، گفت وگوی مثبتی داشت و السیسی را برای سفر به ترکیه دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز دوشنبه از دیدار خود با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر در حاشیه اجلاس جی 20 خبر داد و تصریح کرد: این دیدار مثبت بود و از آقای السیسی دعوت کردم که به ترکیه بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، اردوغان افزود: ما در تلاش هستیم تا مشکلات سیستم پرداخت و بیمه صادرات محصولات کشاورزی روسیه را حل کنیم و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.

رییس جمهور ترکیه همچنین گفت که به دیپلماسی تلفنی با پوتین ادامه خواهد داد و تقاضای افزایش عرضه غلات به کشورهای در حال توسعه را خواهد داشت.

رییس جمهور ترکیه و همتای مصری خود در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در دهلی نو دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، در این دیدار روابط دوجانبه ترکیه و مصر، افزایش حجم مبادلات تجاری، همکاری های جدید در حوزه انرژی و مسائل منطقه ای و جهانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: گفت وگویم با السیسی مثبت بود

اردوغان: گفت وگویم با السیسی مثبت بود