مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-17فرهنگي

در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه تهران چه گذشت؟


سومین جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور اعضای این شورا در انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

- سومین جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور اعضای این شورا در انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در ابتدای این جلسه مهدی آذرپندار دبیر جشنواره گزارشی کامل از فرایندها و اقدامات انجام شده درباره جشنواره را به اعضای شورای سیاست گذاری ارائه کرد و پس از آن هر یک از اعضا نکات خود را ارائه کردند.

در جلسه سوم شورای سیاستگذاری تصمیم گیری هایی در خصوص محل برگزاری جشنواره؛ زمان بندی و رویدادهای پیرامون جشنواره؛ اقدامات پیشنهادی به مناسبت چهلمین دوره جشنواره و توجه ویژه به عدالت فرهنگی و انتخاب آثار با رویکرد سراسری در کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

محمد خزاعی؛ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاست گذاری جشنواره پس از شنیدن گزارش اقدامات شورای اجرایی جشنواره ضمن اعلام رضایت از روندهای جشنواره گفت: انجمن سینمای جوانان ایران در دو سال گذشته یکی از دوره های موفق خود را پشت سر گذاشته و حرکت آن در این دوران پر شتاب شده است و این امیدواری ما به این جشنواره را نیز بیشتر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه تهران چه گذشت؟

در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه تهران چه گذشت؟