مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:212023-09-20ورزشي

فیضی: خیلی خوشحالم که به سپاهان برگشتم


مرضیه فیضی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: از 6 سالگی فوتبال رو شروع کردم، برای مدتی در فوتسال فعالیت داشتم اما دوباره به فوتبال بازگشتم؛ پدرم و خانواده ام همه فوتبالی بودند و با آن ها بازی می کردم به همین دلیل فوتبال را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: 12 سال داشتم که برای تیم ملی زیر 14 سال انتخاب شدم، 3 سال ذوب آهن، 2 سال سپاهان و یک سال لیگ یک تبریز بازی کردم، یک سال نیز برای تیم نجف آباد و یک سال در قزاقستان بازی کردم.

فیضی تصریح کرد: در تیم ملی تا رده سنی امید حضور داشتم، در رده بزرگسالان در اردو ها حضور داشته ام ولی برای مسابقات خط خوردم، برای لژیونر شدن یک سال از فوتبال و از تیم ملی دور شدم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد لژیونر شدن و حضور در قزاقستان گفت: یکی از آرزوهام بود که لژیونر شوم و خیلی تلاش کردم، ترکیه، گرجستان و روسیه رفتم اما شرایط برای بازی کردن خیلی سخت بود و در آخر به تیمی در قزاقستان پیوستم؛ در قزاقستان در همه بازی ها به صورت ثابت بازی کردم و در لیگ دوم شدیم.

وی با اشاره به حضور دوباره اش در سپاهان عنوان کرد: پیشنهادهایی از اروپا داشتم اما خیلی سپاهان را دوست دارم و وقتی با پیشنهاد این باشگاه مواجه شدم به توافق رسیدیدم؛ خیلی خوشحالم که به سپاهان برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیضی: خیلی خوشحالم که به سپاهان برگشتم

فیضی: خیلی خوشحالم که به سپاهان برگشتم