مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-23ورزشي

خریدی که برای تراکتور برعکس از آب درآمد/ قفس توری همچنان می لرزد


تراکتوری ها که امیدوار بودند با جذب دومین دروازه بان برتر فصل گذشته شروع خوبی در لیگ برتر بیست و سوم داشته باشند، نه تنها به خواسته شان نرسیدند بلکه از حضور در آسیا هم محروم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال تراکتور تبریز در نقل و انتقالات پیش از شروع فصل سر و صدای زیادی به پا کرد و محمدرضا زنوزی مالک این تیم بازیکنان سرشناس و گران قیمت داخلی و خارجی را به خدمت گرفت که از جمله مطرح ترین بازیکنان می توان به شجاع خلیل زاده، امیرحسین حسین زاده، آلوارو خیمنز از کادیز اسپانیا و حسین پورحمیدی اشاره کرد.

پورحمیدی فصل گذشته در آلومینیوم اراک توانست یکی از بهترین دروازه بانان فصل لقب بگیرد و در پایان مسابقات، طبق سایت های مرجع آماری با کسب نمره 7/38 پس از علیرضا بیرانوند دومین دروازه بان برتر لیگ شناخته شد و همین امر موجب شد تا مدیران تراکتور با درخواست پاکو خمز قرارداد محمدرضا اخباری را تمدید نکنند و به دنبال جذب پورحمیدی باشند.

پورحمیدی در همان مقطع از باشگاه استقلال هم پیشنهاد خوبی را دریافت کرده بود اما از آنجایی که علاقه داشت به عنوان دروازه بان شماره یک هر تیمی که در آن عضویت دارد، شناخته شود با وجود سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قید حضور در جمع شاگردان نکونام را زد و پیشنهاد تراکتوری ها را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدی که برای تراکتور برعکس از آب درآمد/ قفس توری همچنان می لرزد

خریدی که برای تراکتور برعکس از آب درآمد/ قفس توری همچنان می لرزد