مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-11بين الملل

امسال سال شکست پروژه های آمریکا در عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، «عدی عبدالهادی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: آمریکا به دنبال پیاده سازی برنامه ها و طرح های مختلف در عراق است که هدف اول و آخر این پروژه ها تضعیف کشور به شمار می رود.

- یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق سال 2023 را سال شکست پروژه های آمریکا در عراق توصیف و تاکید کرد که بسیاری از کشورها دیگر اعتمادی به واشنگتن ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، عدی عبدالهادی یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد: آمریکا به دنبال پیاده سازی برنامه ها و طرح های مختلف در عراق است که هدف اول و آخر این پروژه ها تضعیف کشور به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: بی ثبات کردن عراق و تضعیف زیرساخت های این کشور به ویژه بخش های خدمات رسانی در زمینه انرژی و عدم توانایی دولت عراق برای پاسخگویی به درخواست های مردم برای دریافت انرژی و برق به عنوان اهرم فشاری از سوی واشنگتن علیه بغداد استفاده می شود.

عبدالهادی اضافه کرد: می توان سال 2023 را به عنوان سال شکست نقشه های آمریکا در عراق خواند؛ از ناکامی واشنگتن در مانع تراشی در مسیر توافق تهران-بغداد برای واردات گاز و فعال سازی مولد های تولید برق تا خنثی شدن نقشه بحران سازی در عراق از طریق اهرم دلار و ایجاد آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سال شکست پروژه های آمریکا در عراق است

امسال سال شکست پروژه های آمریکا در عراق است