مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-23اقتصادي

پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان قزوین


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در مجموع طی چهار ماهه سال جاری بیش از 16 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر کشاورز حسین آبادی بیان کرد: اشتغال خدمتی است که در آن عزت مددجو پیگیری می شود چراکه با اشتغال فرد، دیگر رابطه نیازمندی او کاسته و در نهایت قطع می شود.

وی ادامه داد: از این رو موضوع اشتغال زایی با جدیت پیگیری می شود به طوری که طی چهار ماهه نخست سال جاری 60 نفر از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیش از یک میلیارد و 492 میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این مدت 272 فقره تسهیلات اشتغال زایی نیز با رقمی بیش از 14 میلیارد و 708 میلیون تومان توسط بانک های استان پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع طی چهار ماهه سال جاری بیش از 16 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به 332 مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: تسهیلات پرداختی کمیته امداد به نیازمندان و محرومان است که جزو سه دهک پایین جامعه هستند، البته دهک های چهارم و پنجم نیز به شرط داشتن شرایط از جمله نداشتن بیمه، حقوق و مستمری و بیکاری و دارا بودن سرپرستی خانوار می توانند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان قزوین

پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان قزوین