مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27اقتصادي

ثمره های شیرین داخلی سازی صنعت تایر در دل کویر


ارمغان هفته دولت امسال در خراسان جنوبی، افتتاح 933 پروژه بود از جمله مهمترین و بزرگترین این پروژه ها بهره برداری طرحی بزرگ در حوزه صنعت لاستیک سازی بود که تلاش و پویایی جوانان را در دل کویر خراسان جنوبی اثبات کرد.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ ارمغان هفته دولت امسال در استان، افتتاح 933 و کلنگ زنی 54 پروژه است که این امر نشان دهنده حرکت رو به جلو و پویایی خراسان جنوبی برای توسعه است از جمله مهمترین و بزرگترین این پروژه ها بهره برداری در حوزه صنعت لاستیک سازی بود که تلاش و پویایی جوانان را در دل کویر خراسان جنوبی اثبات کرد.

طراحی و ساخت ماشین تایرسازی تک مرحله ای برای اولین بار در ایران و هشتمین کشور در جهان با صرفه جویی 300 هزار دلاری نسبت به نمونه خارجی، بهره برداری از طرح تولید 14 هزار تنی انواع تایر، خودکفایی در طراحی و دانش بومی محصولات و رشد 29 درصدی سرانه تولید و سود خالص بیش از 30 درصدی محصولات طراحی در این طرح همه اینها نمونه ای از پویایی این صنعت در استان است.

صاحب کرسی تایرهای سواری در کشور هستیم به گفته سیدمحمدحسین زینلی، مدیرعامل بزرگترین واحد صنعتی خراسان جنوبی در آیین افتتاح خط تولید 14 هزار تنی انواع تایرهای ویژه خودروهای شاسی بلند با حضور مسؤولان، تایر صنعت پایین دستی خودروسازی است، در جهان حدود 82 میلیون دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره های شیرین داخلی سازی صنعت تایر در دل کویر

ثمره های شیرین داخلی سازی صنعت تایر در دل کویر