مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-01اجتماعي

اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی از مرز 6 هزار نفر گذشت


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: اعزام زائران اربعین حسینی در استان از مرز 6 هزار نفر گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حاجی صفری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد : 6 هزار و 112 زائر اربعین حسینی از استان راهی مرز مهران شدند.

وی گفت: این تعداد زائر با 172 دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی استان از 27 مرداد تا پایان روز هشتم شهریور به مرز مهران اعزام شده اند و این آمار به صورت افزایشی در حال تغییر است.

وی افزود: برای نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدید ها و نظارت های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های حمل و نقل مسافربری انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: در این بازدید ها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آن ها از جمله اولویت های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

حاجی صفری افزود: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی از مرز 6 هزار نفر گذشت

اعزام زائران اربعین خراسان جنوبی از مرز 6 هزار نفر گذشت